Regles generals
- Des del moment en que s’accedeix a la Zona Esportiva, s’han de respectar totes les instal·lacions de l’entitat i utilitzar correctament tant els vestuaris com les dutxes, lavabos i tot allò que formi part de les infraestructures, mobiliari o plantes. Queda prohibit dins el vestuari i instal·lacions esportives menjar, jugar a pilota o llençar al terra llaunes, envasos o qualsevol tipus de brutícia. Per això hi ha les papereres. Aquesta norma també inclou les instal·lacions on anem a jugar.
- S’obeiran sempre les instruccions de directius o de les persones encarregades del manteniment de les instal·lacions. Tan mateix, tenir un comportament correcte tant amb els companys com amb les persones que també les utilitzen.
- El Director Tècnic i els coordinadors son els màxims responsables de la Direcció Tècnica i dels entrenadors. En cas de qualsevol problema haureu de dirigir-vos a l’entrenador i aquest, informarà i comunicarà la vostra demanda.
- El jugador que s’incorpora a l’entitat, es posa a disposició per jugar en l’equip que el cos tècnic decideixi,de primer i/o segon any o categoria superior dins la normativa vigent de la Federació Catalana de Futbol.
- La roba d’entrenament, haurà de ser l’oficial, per donar una imatge d’unitat.
- La roba tant de partits com d’entrenament no es pot utilitzar per activitats que no siguin les del club.
- Tota la roba haurà d’estar en bones condicions. Seran els coordinadors les persones que decidiran si un alumne ha de canviar la roba en cas que aquesta estigui deteriorada.